Od najbliższego poniedziałku musimy się liczyć z utrudnieniami przy załatwianiu spraw w urzędzie dzielnicy. Ratusz postanowił wdrożyć nowy system rezerwacji wizyt w urzędzie przez internet. Prace potrwają do 11 grudnia.
Problemy mogą dotyczyć wydawania mieszkańcom numerków do stanowisk obsługi. Jak zapewniają przedstawiciele urzędu; wyznaczeni pracownicy będą czuwać i w razie potrzeby udzielą niezbędnych informacji i wskażą właściwe stanowiska obsługi.
Nowy system, oprócz Pragi-Północ, będzie także wdrażany w urzędach dzielnic: Praga-Południe, Rembertów, Śródmieście, Wawer i Włochy. Jest to ostatni krok przed wprowadzeniem tego rozwiązania w całej Warszawie.
Efektem prowadzonych prac będzie jednolity standard usług w zakresie zarządzania kolejką w prawie wszystkich warszawskich Wydziałach Obsługi Mieszkańców.
Za pośrednictwem systemu internetowej rezerwacji wizyt można się umówić w m.in. w sprawach związanych z rejestracją pojazdów, licencjami TAXI, obsługą prac geodezyjnych, meldunkami czy rejestracją wydarzeń z zakresu stanu cywilnego. Dla zapewnienia sprawnej obsługi mieszkańców ustanowiony jest limit rezerwacji internetowych na dany dzień.